annevdtop.reismee.nl

Uno luna

Eén maand! Vandaag zit ik al weer een maand op Curaçao. De eerste weken gingen langzaam maar nu voelt het als of de tijd vliegt. In een maand is er al veel gebeurd en heb ik heel veel nieuwe mensen leren kennen. Ik heb in een maand tijd ook nog nooit zo veel geld opgemaakt. Het leven is hier wel echt duur. Dus je leert als snel om heel slim boodschappen te doen. Gelukkig had ik al wat tips afgekeken van Lisa die bij binnenkomst in de supermarkt automatisch de reclamefolder pakt, haha. En tijdens het stappen maar veel jongens versieren voor de gratis drankjes.. grapje;) Het op mezelf wonen bevalt aardig goed. Ik ben bang dat ik straks niet meer thuis kan wonen.. sorry pa en ma. In de eerste twee weken stond ik nog een beetje met één been in Nederland en met één been hier. Ik hield veel in de gaten wat er allemaal gebeurde in Nederland, door middel van Facebook en nu.nl. Tegenwoordig is dat veel minder want mijn tijdlijn staat vol met berichten van nieuwe vrienden van hier.

En iedereen nog heel erg bedankt voor de leuke kaarten! Ik was heel blij toen ik eindelijk post kreeg. Ik had op Facebook al een bericht geplaatst dat de postbode hier volgens mij eerst een berg post voor je verzamelt voordat hij het naar je toe brengt. Het scheelt inderdaad wat werk maar daardoor kreeg ik dus 7 kaarten tegelijk;) En ik ben geen tiener meer! Of zoals Oma v’t Voort zou zeggen, ‘Je hebt al 4 handen vol!’ haha. Het was wel vreemd om hier mijn verjaardag te vieren. Echt tof dat mijn huisgenoten er zoveel aandacht aan besteedde. We hebben cocktails gedronken, feest gevierd en onbeperkt pizza’s gegeten, hopi bon dus!

Ik vergis me er nog wel in hoeveel opdrachten ik voor de minor moet maken naast stage. Thuis word ik heel veel afgeleid dus ik moet al ergens anders gaan zitten om goed te kunnen werken. Vandaag de hele dag wezen bikkelen dus het begint al wel ergens op te lijken. Ondertussen ben ik al wel wat bruiner geworden maar anders dan op vakantie zoek je niet zo snel de zon op. Het is al bloedheet dus meestal ga je automatisch in de schaduw zitten en wordt je lang niet zo snel bruin als op vakantie. Maar ik zit hier nog 4 maanden dus bij terugkomst in februari kan ik denk wel aardig wat mensen jaloers maken J.

Ayo!

Reacties

Reacties

Lisa

Haha trut!

Bennie van het Voort

Hoi Anne,

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt in Curaçao. Greet en ik overwegen om nog langs te komen.

Wat is de beste reistijd?
En hebben we een lokaal nummer nodig?

Verder gaat hier thuis alles goed. Greet is vorige week opgenomen in het ziekenhuis, maar gelukkig is ze weer aan de beterende hand. Ze moet waarschijnlijk wel een stoma houden.

Wij zien uit naar je volgende berichtje en wensen je een fantastische tijd toe.

Groeten,

Bennie en Greet

Bennie van het Voort

Dag Anne,

Wij zijn nog steeds in afwachting van je reactie. Onze voorkeur gaat uit naar december, is dat een goede reisperiode?

Groetjes,

Bennie en Greet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!