annevdtop.reismee.nl

Hopi Bon!

Jaja hopi bon. Ik heb een super week gehad. Hopi bon betekend trouwens heel mooi, nieuw woordje van Daisy en mij. Mijn nieuwe huisgenoten leer ik al steeds beter kennen en ze zijn echt tof! Daarnaast had ik deze week op stage een soort van ‘weet wat je verkoopt-week’. IK MOCHT EINDELIJK DUIKEN! Wauw, het was zo gaaf. Het is echt niet normaal hoeveel mooie vissen er zwemmen. In het begin had ik last van mijn oren maar ik wist dat je dan gewoon wat langzamer naar beneden moet gaan. Mijn begeleider had dat opgepikt en hij zei gelijk toen we boven waren dat het daarom wel goed kwam met mijn duikbrevet omdat ik dat probleem zelf al rustig had opgelost. BON! Verder heb ik maandag ochtend in het aquarium de vissen, haaien en schilpadden gevoerd. Check de foto’s ;) Daarbij ben ik bijna doodgeknuffeld door die rog op de foto. Dat beest liet me niet met rust.

Woensdag en donderdag had ik weekend en toen hebben Daisy en ik lekker de strandjes bezocht. Gisteren was het huiswerkdag. In de ochtend lekker naar school in de middag in het ‘Mac Caffee’ gezeten. Met wifi, airco, koffie en MAC FLURRY’s! Ja niet heel gezond maar in het appartement is het met een zwembad op 10 meter afstand en 38 graden moeilijk om je te concentreren. Daarnaast heeft de school geen studieruimte en ik heb nog geen bibliotheek gezien op het eiland. Komende tijd is dit dus de studieplek voor Daisy en mij.

En dan was gister avond de mooiste avond ooit op dit eiland. Beetje snel om te zeggen natuurlijk want ik hoop dat er nog meer van zulke avonden komen. Ik ben naar de nummer 1 DJ van de wereld geweest, ‘HARDWELL!’. Helemaal los gegaan op de muziek en gewoon heerlijk in de buitenlucht met mijn korte broek, hempje en me nikes natuurlijk!

Vandaag is er weer een nieuwe werkweek begonnen. Het was niet zo druk vandaag dus ik ben tussendoor druk de theorie aan het leren voor mijn duikbrevet. Onder het motto beter laat dan nooit heb ik nog wat meer foto’s geplaatst van bijvoorbeeld het uitzicht wat ik vanuit mijn werkplek heb. Hopelijk maak ik iedereen niet te jaloers.

Oja, niet te vergeten. Maandag officieel geen tiener meer!

Cool

AYO!

Reacties

Reacties

Jeannet

Zo te zien aan de leuke foto's heb je het wel naar je z'n daar. We krijgen er steeds meer zin in om in het vliegtuig te stappen en die kant op te komen. Nog een paar weken wachten. Ik hoop dat je een leuke en gezellige verjaardag heb daar.???????? Fijne dag en tot gauw.. ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!