annevdtop.reismee.nl

Mudansa!

Jaaaa ik ben verhuisd! Het eerste studentenhuis beviel me toch niet goed. De buurt was slecht, de kamer zag er niet uit, ik had geen privacy en het was er net een dierentuin met al die kakkerlakken, zwerfhonden en katten. Een jongen uit de minorklas had nog een kamer over in zijn appartement dus ik ben sinds vandaag bij hem ingetrokken. We delen samen een appartement met keuken, badkamer en woonkamer. Verder hebben we natuurlijk wel onze eigen slaapkamer met.. jawel een tweepersoons bed! GEWELDIG! Ojaaa en er is een zwembad! Net een soort resort hier. De appartementen zitten bij elkaar dus de gezelligheid met de studenten is er nog wel.

Naast het verhuizen ben ik sinds maandag ook druk aan het werk op stage. Ik had al een berichtje op facebook geplaatst maar ik loop dus stage bij duikschool Ocean Encounters. Ik sta voornamelijk in de shop waar veel toeristen, voornamelijk Amerikanen en Spaans sprekende mensen, zich graag voor een duik of snorkeltrip willen inschrijven. Nu weet ik nog niet zo veel en ik weet zelf helemaal niet hoe de tripjes eruit zien dus het is vooral een beetje meekijken en proberen zo veel mogelijk te leren. De mensen die werken in de shop moeten wel weten waarover ze het hebben. Daarom moet ik van stage mijn duikbrevet gaan halen. Dat is natuurlijk heel vervelend ;) Daarnaast ga ik straks ook mee met verschillende tripjes. Bij Ocean Encounters krijg je ook de mogelijkheid om met dolfijnen te duiken. Die worden dan voor even losgelaten in het open water en dan kun je met ze spelen. SUPER GAAF NATUURLIJK! Ik heb het dus naar mijn zin bij mijn stage en ik leer gelijk goed Engels praten.

Zaterdag zijn we met de huisgenoten van mijn oude studentenhuis gaan bbq'en op het strand! Het is een strand helemaal aan het westen van het eiland waar veel lokale mensen komen. Er is een klif van 6 meter hoog waar we vanaf zijn gesprongen. Iedereen heeft een GoPro camera hier dus het filmpje komt nog!

Vandaag zit ik een week op het eiland en ik kan al merken dat ik meer gewend ben. Het is nu automatisch 'Bon dia' ipv goedemorgen. Oja en Daisy en ik hebben eindelijke een auto gehuurd! Een mooie witte Nissan uit 96. De snelheidsmeter is alleen wel stuk dus het is gokken naar de snelheid. Er staan ook niet veel borden langs de weg waarop staat hoe hard je mag dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit. Je rijdt automatisch met de stroming mee.

Voor de kaartjes heb ik dus een nieuw adres!

(Margaritha Apartments)
Kaya Douwe Zalm 1-3
Willemstad
Curaçao

Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken van het appartement maar voor de geïnteresseerden, de foto's op de site kloppen echt ;)

Tot zo ver de update. Ik vind het heel leuk om te zien hoeveel mensen me willen volgen hier! Zo'n schrijver ben ik niet maar ik ga dit proberen vol te houden ;)!

Saludá!

Reacties

Reacties

Rianne

Lekker hoor een iets schoner huis, dat woont toch iets beter haha,
geniet er van en niet verliefd worden op een dolfijn daar.
en foto's willen we heel graag zien, dus doe je best.

Fam. Veldhuizen uit Voorthuizen

Enjoy! Liefs ons

henk

Hey anne!!!
Super vet !! Ik lees aandachtig je verhalen. Wat super Nice dat je duikt met dolfijnen etc. Je kan ook nog eens mooi schrijven, want je werkt uitstekend naar een leuke cliffhanger. heel goed en verstandig om te switchen naar je nieuwe kamer. Wat een verschil, prachtig om te zien hoe je het naar je zin hebt. Hopelijk post je snel wat foto's op Facebook. Groetjes je grote neef uit Groningen.

Sabrine

Hee Anne! Super leuk om te lezen hoe je avontuur daar verloopt! Ben benieuwd naar de foto's.. Haha net als de rest denk ik!

Veel plezier daar en succes met het halen van je brevet!!

Liefs Sabrine (+ de rest van de fam. uit Purmerend)

Lisa

Je leest het, we willen foto's foto's foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!